martes, 24 de junio de 2014

Trail Series Costa Dorada 2014 Alcover

El dissabte 21 de juny se celebrava a Alcover la quarta cursa puntuable pel circuit Trail Series Costa Daurada per aquest any 2014, un circuit que acull diferents pobles del tarragonès.

A les 18h. començava la cursa curta i llarga, jo faig la curta ja que em serveix com a test per curses futures tal i com he vingut dient en les pasades curses del circuit.
Com faig la cursa de 10km. començo a un ritme bastant fort, juntament amb el Sergi Hidalgo i l'Eloi Borràs (que farán la llarga).


Cap al km. 3 l'Eloi vol marxar per distanciar-se d'en Sergi i jo em quedo per allà amb en Sergi, que al cap d'uns minuts pujo una marxa i marxo per distanciar-me mes del meu perseguidor en Kilian Garcia que be mes endarrere. Ara ja sapiguent que vaig primer i porto uns minuts sobre el segon decideixo anar a batre el rècord que està en 52min.. Paso el km.6 i veig que porto un bon ritme per fer-lo.

Ara a partir d' aquí es tot baixada i amb totes les energies posades per correr el mes ràpid posible! Encara i així hi ha moments que sento cansament acumulat per l'entrenament del dia anterior (un tros de reconeixement de la prova de la lliga salomon del cap de setmana següent a Ulldeter) on vaig fer gairebé 2000 metres positius :S
Em queden 2km. per la meta i tot va com volia, corria a 3'15''-3'20''.
A partir d'aquí alguna cosa havia de fallar per tal de que no pogués assolir baixar de 52'.







Finalment a falta de 200metres per meta porto al crono 48' i pico i aquí ja veig que ho aconsegueixo, una mica de pujadeta per acabar la cursa i 49' amb una primera posició absoluta que em dona punts per continuar líder del circuit Trail Series Costa Daurada (curt) de Naturetime Events.











Vull donar les gràcies a tots els col·laboradors i al meu equip:
Borges Trail, Borges, Ph-Quirogel, Bussetus, Rendiment-Race, Aquum La Pineda, gimnàs Sport Gym TGN, Eassun Spain.

No hay comentarios:

Publicar un comentario