lunes, 31 de marzo de 2014

Mitja marató Serra de les Fites

El passat diumenge 30 de març se celebrava la cursa per muntanya Serra de les Fites al poble La Pobla de la Massaluca, on el meu company d' equip Robert Tarragó era l' organitzador d' aquesta cursa.

Li vaig prometre fa uns mesos que aniria a la seva cursa i com a promesa que he fet he anat a veure com estava físicament, porto gairebé tot el mes de març competint i no sabia com em trobaria en aquesta cursa molt ràpida. Ara, fins d' aquí un mes no tinc cap mes competició, llavors a entrenar de valent que les pròximes curses son molt importants en el meu calendari 2014.

A les 9.30 es donava el tret de sortida, una sortida molt ràpida com la pròpia cursa es, em posicionava a posicions capdavanteres amb els mestres Pijuan i Houssain! Els vaig poder seguir uns pocs quilòmetres, ells estan en un nivell molt alt i jo tinc que afinar molt la màquina encara per poder estar a un bon nivell.

En la fotografia es mostra la meva cara desencaixada, mal d' estómac que normalment a les curses tinc, estic operat de la panxa i va ser una operació molt delicada, a traves d' això m' haig de cuidar molt. He de dir que la setmana passada a Montserrat no vaig notar res de dolor i crec que ja se el que tinc que fer... cap a curses futures espero fer-ho d'allò mes be.


Com he dit abans vaig afluixar el ritme, Pijuan i Houssain van marxar tots dos i hem quedo sol... al cap d’una estona de tant patiment em distrec i m’equivoco de camí i em poso a córrer en direcció contraria uns metres fins que el meu company Biel m’avisa i continuo la meva ruta en bon camí... fins que seguidament arriba en Ramon Curto un mestre de les Terres de l' ebre continuo amb ell fins que a falta d' uns 5km. ja no aguanto mes i haig d' afluixar perquè la panxa va a mes i no aguanto corrent a un ritme alt amb les condicions en que estic. Seguidament vaig sol i a falta de 3km. decideixo parar al costat del camí a improvisar un "toilet" perdoneu les expressions però continuen les emocions d' ahir jeje

Finalment arribo a meta després de 21km. de muntanya i 850 metres de desnivell positiu, una cursa amb fang i pluja a estones, una mica de vent i felicitat d' acabar... en un bon temps d' 1h. 38 minuts. En una 1 era posició sub-23 i 4º absoluta.

Vull agrair el suport del meu equip Borges Trail i els nostres sponsors: ph-quirogel, bussetus, eassun spain i rendiment race.
També vull donar les gràcies a les persones que m’animen a continuar lluitant pels meus somnis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario