sábado, 4 de enero de 2014

Sant Silvestre d' Hospitalet de l' Infant

Durant la pretemporada (29 de desembre de 1013) vaig participar a la Sant Silvestre d' Hospitalet de l' Infant, on hi havia un recorregut de 4km. d' asfalt, distància que m' anirà bé per a la època en que estic.
A les 11 del matí donen la sortida, em situo pel davant encara que no estic gaire confiat ja que no he fet res de qualitat, només rodar i algún canvi sense importancia.
El recorregut consistia en fer 2 voltes a un circuit de 2km., on a la primera volta controlava els rivals i cap a la segona volta adelantava al 2on. Anant de menys a mes vaig acabar la Sant Silvestre en un temps de 12'59''.
Ara d' aquí a un parell de setmanes per a començar la temporada i ja fer entrenaments de qualitat.
Ens veiem aviat, salut, km. i muntanyes.
Agraïr el suport de Borges Trail, Ph-Quirogel i tota aquella gent que està al meu costat ajudant-me i motivant-me.

No hay comentarios:

Publicar un comentario